Skön Lördag

Lördag och November är snart till ända.

En lördag som har varit ledig och som tror det eller ej gett sol åt
oss här i Göteborg. Hörde av någon beläst själ att vi hade haft endast 3,8 soltimmar här i Göteborg under hela Novembermånad, det är inte okey.
Tänk så mycket solen måste vara på andra ställen då.

Passade på att utnyttja solen och mötte upp Johan och Johanna för en plåtning.
Riktigt bra ljus och blev många bilder jag blev nöjd med. Hoppas dom blev det också.
Testade senare på dagen att plåta i en av skolan studios. Nedsläckt med hjälp av en bygglampa. Micke, Niklas fick stå modeller, måste medge att även jag fick byta sida av kameran för en kort stund också.
Blev överraskande bra och coola effekter med ljuset.

Bilder från dagens plåtningar ser ni i tidigare inlägg här nedan. Kommentera gärna!

Kvällen kommer antagligen spenderas på Bergakungens Biograf och Saw VI.

Idag är det exakt 14 dagar tills planet mot Thialand lyfter.
Varken Christa eller jag har greppat det än men vi lär snart få erkänna det!


Hoppas allt är bra med er där ute i höstrusket!
Ta hand om varandra!


Kram Marcus



Kommentarer
Kusin vitamin

Woooooohoooooo! Ja, snart kommer ni till Thailandia!! Jag kommer till sverige nästa vecka då kan vi höras!! Puss och kram!!

2009-11-22 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback