Välkomna till konsertkväll!


Det är med stor glädje som jag nu inbjuder till en konsertafton på hemmaplan!

Konserten kommer att äga rum i barndomsbyn Köinge, där allting en gång började, i den vackra kyrkan på kullen.
Kvällen inleds med en liten kort gudtjänst som sedan övergår till en afton i sången och musikens tecken.
Repertoaren blir blandad, med allt från musikal till våra allra mest älskade visor. Något för alla helt enkelt!

Så jag hälsar alla Varmt Välkomna att dela den här kvällen med mig i Köinge Kyrka den 31 Januari 2010!

Det ska bli fantastiskt roligt att komma hem till byn och får sjunga och jag hoppas
att få se många välkända ansikten i bänkraderna!

Ta hand om varandra så ses vi den 31 Januari kl 18.00!

Köinge Kyrka


Kommentarer
Erika

Jaaa!

Härrans vad roligt!

Jag drar med mig hela familjen och kommer. Gud vad roligt att få träffa dig igen och få höra din varma fina stämma!



Kramar

2009-11-23 @ 19:21:17
Erika

Jaaa!

Härrans vad roligt!

Jag drar med mig hela familjen och kommer. Gud vad roligt att få träffa dig igen och få höra din varma fina stämma!



Kramar

2009-11-23 @ 19:21:37
Jenni

Nu står de uppskrivit i min kalender! Jag kommer o tittar på dig! Kram på dig vännen

2009-11-24 @ 08:13:44
Eva

Jag kommer!

2009-11-24 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback