Rockhelg....

Söndag kväll igen......

Två slutsålda konserter med Peter Johanssons "Champions Of Rock" i Lisebergshallen är över.
Fredag och Lördag kväll samlades över 2000 galna Queenfans i Lisebergshallen för att få sig tilldelade en hyllning av Peter Johansson, Nina Söderquist och ingen mindre än Kerry Ellis.

Jag var på plats för att jobba.
Sälja program, cd-skivor, ta hand om publik och liknande.
Blev introducerade av Niklas, Peter väldigt trevliga svåger som är en av de ansvariga på turnén.
Rockshopen sattes upp och insläppet började....

Folk i alla åldrar hade kommit för att njuta av den fantastiska musiken.
Uppklädda, parfymerade, med bran, utan barn, det fanns alla typer....ruggigt roligt.
Fick ett speciellt möte med en dam som läst bloggen tidigare och kände igen mig, Hoppas du återkommer! Sammanträffande!

Baren var öppen, folk minglade och hade en väldigt trevlig stund innan konserten började.
Dörrarna stängdes, ljuset sänktes och jublet tog över. Öronbedövande!

Båda kvällarna var fantastiska och oerhört roligt att få vara med och jobba med gänget...


Nina överraskade mig med sin kappacitet och Kerry Ellis som jag redan visste var helt fantastisk
rockade sockarna av den jublande publiken. "No, One but you" kommer nog aldri bli bättre är jag rädd!
Vet inte exkat hur slutsåld turnén är men får du chansen att se konserten är det ett måste!

Marcus Tackar för trevlig sammarbete och en bra erfarenhet!










Kommentarer
Åsa Häger

Av en händelse hamnade jag på den här sidan. Köpte program och skiva av dig i Fredags kväll. Tack för ett väldigt trevligt bemötande och en fantastisk kväll i Lisebergshallen.



Åsa

2009-10-04 @ 23:05:31
Lisbeth

Vilken fin beskrivning du har gjort av konsertdagarna! Håller med Åsa (var inte det ett sammanträffande till?) om det trevliga bemötandet! Du var som klippt och skuren för jobbet!

2009-10-05 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback