The Producers

Torsdag Klockan närmar sig midnatt!
Imorgon är det fredag och sista dagen i skolan innan det efterlängtade lovet tar över våra liv.
Med nöje säger jag och säker många med mig.

Kropparna är trötta och ca 50 % av alla i skolan ligger hemma i olika sjukdomar.
Svin hit, svin dit, feber och snörvel.

Precis varit på Lorensbergsteatern och sett "The Producers" med bla. Claes Malmberg och Pernilla Wahlgren.
En musikal som tidgare gick på chinateatern i Stockholm men som nu går här i Göteborg.
Är inget vidare fan av materialet sedan tidigare och blev det nog lite mindre efter denna kväll.
En kavalkad i Göteborgsgubbhumor med farsinslag. njaeee...

Ensemblen gjorde ett fantastiskt jobb så, Hurra för er!
Fröken Wahlgren som tagit över rollen efter Christin Meltzer tyckte jag även höll.
Blir lätt att man kapar den där familjen vid första anblicken men tyckte hon gjorde bra ifrån sig ändå.
En kille som dock bör nämnas ur all gubbröra är den fantastiska Ola Forssmed. Killen med gummikroppen och med en mimik som slår de flesta. Behållning!



Som sagt rullar klockan iväg.
Skola imorgon, sedan firar vi lovetsintågande med att går till operan och se genrepet på "Guys and Dolls".
Spännande!

Pressbild: Göteborgs operan


Kram på er!

Ps. Förresten så är biljetter till Stockholm bokade.
Ps.2 marcus telefon krånglar mer än vanligt, Marcus tröttnar och en Iphone
är inte långt borta.. Hindra mig? Försök!

Kommentarer
Stora kusinen

Har du köpt någon Iphone i helgen?

2009-10-25 @ 19:04:56 | http://yrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback