Tack för i sommar!


Brandon har jagat bovar hela sommaren.
Förvirrad och en smula dum har han gång på gång fångat in dom med hjälp av helt fantastiska barn och gång på gång har han även råkat tappa bort dom igen. Till barnens stora förtjusning.

Idag Tackade jag för mig och min del av föreställningarna som Brandon.
Det har varit helt otroligt roligt att spela i sommar. Barnen är så himla fina och föräldrarna också. Vissa kommer dit för att sedan försvinna ut i landet lika fort som dom kom. Andra återvänder med samma entusiasm som om det vore första gången. Spontana barn som skriker, andra som sitter tysta men som följer historien lika intensivt.

Jag fick verkligen avsluta med flaggan i topp idag.
En helt fullsatt salong. Publik i gångarna och utanför. Hurra Hurra!

Tack för mig och för det här året på Lisebergs Kaninscen! Tack till alla er som varit på plats och sett spektaklet!

Brandon Tackar och Bocker det ödmjukaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback