"This Is It!"- På Bio


I just detta nu skulle Michael Jackson varit i full gång med sin avskedsturné. "This Is It"!
Biljetter såldes slut långt innan premiärspelningen och vad som hände sedan tror jag ingen har gått misste om.

This is it är framtagen från hundratals timmar av repetitioner och inspelning bakom kulisserna när Michael Jackson förberedde sig för sina 50 konserter i London, allt i high definition och med digitalt ljud. Filmen kommer att visa Michaels karriär ur ett helt nytt perspektiv och innehåller intervjuer med några av hans närmaste vänner och samarbetspartners.



På biografer runt om i hela världen kan vi nu få följa Kungen hans sista veckor i livet. Under repetitioner inför turnén som skulle göra suceé.

Jag var själv inget hyperfan till denne store man, men när jag nu ser trailern inför filmen blir jag till mig i trasorna.
Detta får man verkligen inte missa!

Preliminärt biljettsläpp här i Sverige är Söndagen den 27 September!
Håll ut! Den 28 Oktober har den Världspremiär!

Se Trailern Här och NU!

 

 


Kommentarer
Morgan

Måste se!

Tack för visningen!

2009-09-15 @ 19:45:08
Anonym

Åh, kan knappt bärga mig!

Ska vi ses där, på bion?



puss

2009-09-15 @ 21:26:49
Snuttan

Måste ha biljetter!!! Undra om den kommer visas här i lilla halmstad eller om man måste röra sig upp mot dig och göteborg?! Hade varit trevligt att kanske ses nån dag =)



puss

2009-09-17 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback