Sneak Peak...


Det är lördagsmorgon och skolan drar igång på Måndag kl 10.
Det där sommarlovet på elva veckar flög iväg och nu är det dags att dra på sig danstrikåerna igen för sista året.
Men redan idag tjuvstartar vi med rep inför nästa helgs stora show på Konserthuset...

Har massor av foton från olika plåtningar att redigera och leverera men dom får vänta tills senare ikväll.
Här är en lite tjuvtitt på de projekt som jag jobbar med just nu...

Syskonkärlek...

 

Läsarna här på sidan ökar för varje dag och det glädjer mig otroligt.
Ni som ännu inte är medlemar är hjärtligt välkomna i min fotogrupp på Facebook.
Och till sista, Tack för alla fina kommentarer och mail angående mina plåtningar... Ni är Guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback