Måndag!

Måndag 11 Januari 2010...

Under lovet har studenhuset jag bor i varit nästintill ödelagt.
Någon enstaka lampa i ett fönster har kämpat för att hålla skenet uppe och sprida ljus.
Nu är det ändrig. Klockan är strax innan åtta och livet verkar kommit tillbaka.

Idag börjar vardagen för de flesta. Träning, plugg, tentor m,m.
Vissa ska tillbaka till bänken och läsa kärnfysik och räkna ut formler som jag tycker verkar helt onödiga att kunna.
Själv har jag redan dragit på mig trikåerna för dagens övningar. Balett får äran att starta den nya terminen.
Undra hur många som tycker det verkar onödigt att kunna...


In i rutiner och allvaret igen...
Allvar låter på något sätt negativt. Tänk om man kunde tänka annorlunda, liksom tvärtom.
Jag ska minsann försöka göra det!

Jobbet på MyDog gick bra, nästan bättre än vad jag hade trott.
Dom blev nöjda och det ena ledde till det andra där bland toffsar, hårspray och papiljotter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback