Onsdag...

Onsdagen är över.
Gud levererade en förhållandevis bra onsdag denna veckan.

Dessvärre blev snöovädret som väntades idag, regn...
Slask är inget som jag ställer mig bakom precis.

Kroppen är trött efter de veckor som gått. Muskler är tunga och allt känns jobbigt. Men lärarna påstår att det är så det är i tvåan efter jul. Men snart blir det ljusare ute och förhoppningsvis torrare.


Jag ser verkligen fram emot att få komma hem till landet igen till helgen.
Träffa familjen och umgås med Emma ska jag nog må bra av, hoppas jag iallafal. Ska repa i kyrkan stora delar av Lördagen inför Söndagens konsert. Hoppas det kommer något folk och lyssnar på mig oss.
Tänkte om kanske inte rocka killen av korset men iallafal beröra honom...


Äppelpajen är nyss uttagen ur ugnen, fram med vaniljglass...



Kommentarer
Therése M

Måste bara säga att du tar fantastiska fina bilder.

2010-01-29 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback