"Le Kid" i Melodifestivalen 2011


Snart drar den igång ännu en gång...
Schlagercirkusen som när den väl är igång känns som att den aldrig tar slut.
Delfinaler, omröstningar, jokrar hit och jokrar dit. Till slut ska det tas fram en vinnare, vissa älskar den, de flesta hatar den. Hyllas i Sverige, nobbas utomlands och så blir allt ett Fiasko enligt löpsedlarna!

Men blir det ändring 2011? Inte på alla punkter kanske...
Under hösten har det skvallrats om vilka artister som ska ställa upp och vilka som ev är aktuella.
Christian Whaltz, Melody Club och Danny är några av de artisterna som tycks vara klara för nästa års tävling.

Men idag släpptes det glädjande budskapet!
Bandet LE KID ställer upp med ett bidrag. Vilket jag tycker är helt gudomligt!



Bandet har tidigare släppt två låtar som gått varma runt om på landets radiostationer.
Jag har tidigare sktivit om just Le Kid här i bloggen och försökt att uppmärksamma er om att dom kommer slå världen med häpnad, och det är nu det händer!

Johanna är en fin vän till mig och vi gick samma utbildning det första året innan Le Kid tog över henne på heltid. Bra gjort! Så nu är det bara att vänta till våren kommer och låta sig förföras av Le Kid och deras fantastiska scenkonst!


Le Kid




Jag slutar inte tjata för det här är verkligen bra skit!
Så har ni ändå råkat missa Le Kid så lyssna in dom här nedan.

Hepp Hey!




Kommentarer
Krille

Neeeeeej, vad roligt för dom! ^^

2010-11-22 @ 17:32:43
A

Yes!



Grymt bra fotosida för övrigt, är ofta här!

2010-11-22 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback