"MovieMix"


"MovieMix" heter årets Höstshow på Musikteaterskolan i Bjärnum.
Det är tre år sedan jag själv stod på scenen där och jag vet vilken härlig stämning det är att vara i showperiod. Kläder ska sys, dekor, byggas och stämmor sitta som berget.
Årets show är en två timamr lång blandning av härlig filmmusik. Allt från de gulligaste kärlekskomedierna till de ruggigaste skräckfilmerna...

Jag har fått uppdraget att dokumentera showen i år, vilket jag tycker är fantastiskt roligt.
Är just nu mitt uppe i redigering av alla foton som togs under torsdagens genrep. Ska bli spännande att leverera alla foton och se vad årets klass tycker.

Här är några samkprov!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback