Artisten bjuder...



Det finns säkert många utav er som följer mig här på sidan utan att egentligen veta speciellt mycket om mig.
Vet du tex. att jag utbildar mig till musikal/showartist på en yrkesutbildning för artister i sveriges näst
största stad Göteborg. Jag älskar det livet! Att få underhålla andra människor på andra sätt, att få stå på scen, syssla med drama, dans och sång. I Love It!

Här kommer ett smakprov från mig och mitt artisteri ------->  Klicka Här!

Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte!
Hoppas ni gillar det!

Kommentarer
Anonym

Imponerad, kanonbra

2011-02-17 @ 06:15:05
Maria

finaste marcus! du är så jäkla bra! har lyssnat på den flera gånger!

2011-02-17 @ 18:20:49
Lollo L

Jag vill ha mer av dig! Kör du leaden på mitt kommande låtmaterial?

2011-02-27 @ 22:29:47 | http://ljungberglouise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback