Melodifestival 2011


Melodifestivalen 2011 är igång!

Äntligen tycker vissa, medan andra skulle kunna tänka sig att gå under jorden de fem kommande veckorna.
Jag sitter lite där mitt i mellan. Svergie får en Boom av nya låtar som spelas resten av året och det bästa, Melodifestivalen är ett säkert tecken på att våren närmar sig!


Som jag redan har skrivit här så skulle min fd Klasskamrat Johanna vara med i årets tävling.
Hon tävlade med sin grupp Le Kid. Pop när den är som färggladast och bäst.
Tyvärr insåg inte svenska folket att Le Kid skulle gått långt så det slutade med en femteplats i lördagens deltävling. Antar att det var lite för "Töntigt" och "osvenskt"
Men men, skitsamma! Detta är bara början för Le Kid! Och ni som inte riktigt klarade av färgchocken och de dansade godisarna, tråkigt!

Deras tävlingsbidrag Oh My God kom ut på Itunes idag och gick direkt upp på förstaplats under försäljning!
Go LE KID!

Vad tyckte du om lördagens deltävling!??


HÄR! kan ni se deras bidrag från lördagens deltävling.







Kommentarer
Madicken

har du tagit bilden! så sjukt snygg i sånna fall... du kan ju hälsa dina gamla klasskamrater att jag tyckte de var sjukt coolt! ´jag gillar dansade godisar!! =)

2011-02-19 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback