Januari igen...



Så var vi här igen...

Det är alltså redan Januari innan man hann reagera.
Men om jag räknar efter så kan jag vänligt men bestämt påminna migsjälv och dig om att det redan varit Påsk, Midsommar och Jul, alltså måste ett helt år gått sedan sist.

För ett år sedan var jag precis nyhemkommen från fyra veckors semester i Thailand. Huden var i en helt annan nyans än de flesta andra på gatorna här i stan, håret var blekt av solen och jag var lycklig.
Inte för att jag inte vore lycklig nu men jag hade en annan känsla i kroppen och var någon helt annanstans psykist. Jag tycker sånt är spännande!

Kan ni också minnas tillbaka till ett ögonblick/tid i ert liv då man kände sig på ett speciellt sätt? Men nu, nu är det liksom helt annorlunda. Ibland kan det vara till det bättre och ibland även till det sämre. Det kan vara ett år tillbaka ett bara ett par veckor sedan...

Det är precis så jag känner just nu, den här första Måndagen på det nya året...
Välkommen 2011! Show me what you got...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback