Ombytta roller...



När man själv jobbar så mycket med kameran som jag faktiskt gör, så blir det inte heller
att man hamnar framför den allt för ofta. Min mor brukar beklaga sig över hur lite bilder det finns på mig nu för tiden från olika tillställningar och händelser. Men nu du fina, fina Mor. Håll i dig!

Även jag behöver bilder så jag anlitade min vän tillika fotograf, Jonas Danielsson för att se om
han kunde göra mig snygg på bild. Var ute efter en blandning av bilderna. Självklart den glada killen som jag är men även lite annat..

Har fått de första bilderna på mailen idag... Kul! Här kommer några samkprov!
Och nej, jag är inte alls sådär farlig som jag ser ut på vissa.

Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar!





Kommentarer
Jenny

Gillar den första jättemycket.

Haha vem skulle kunna tro att du är arg och farlig? Gulle där!

2011-01-07 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback