Otroligt glad!


Plötsligt händer det, eller vad är det dom brukar säga!


Anledningen till det otroligt torra utbudet här på sidan är faktiskt att jag har fått jobb. Det är otroligt roligt, spännande men också lite skrämmande.
Samma dag som jag tog min examen från skolan där jag studerat nu i tre år fick jag beskedet att jag fått anställning hos Sunving som artist. Allt har gått väldigt fort och jag har knappt förstått hela innebörden själv.

Men på söndag eller måndag, vilket inte är helt bestämmt än så flygs jag ner till Teneriffa där jag tillsammans med två andra ska repa in alla shower. Jag ska alltså hoppa in i ett team som redan finns och som kan allt. Utmaning men samtidigt ofantligt roligt. Efter repperioden stannar jag kvar på Fanabe - Teneriffa där jag sedan ska jobba och bo i sex månader framåt.


Så sista tiden här hemma så försöker jag träffa så många vänner som möjligt.
Här är en bild från helgen och systers nya hängmatta, den gick helt klart godkänt!

Ta hand om er därute!




Kommentarer
Anonym

Grattis och hejjjarrop!

2011-06-20 @ 23:44:19
Anonym

Grattis Marcus. Vad synd att inte vi bokade Teneriffa, istället för Gran Canaria i höst.Lycka till med jobbet!! Hasse och Mia Atterfors.

2011-06-22 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback