Vad har hänt!?


Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag Måndag - En vecka - Sju dagar!
För majoritetet av befolkningen i stan är det en helt vanlig vecka. Vardag. Men inte för alla. För medans min och din vardag rullar på precis som vanligt, då vi klagar på för lite sol och den sena våren ser den helt annorlunda ut för några andra. Några som saknar sin son och vän!

Det har nu gått en vecka sedan den 24-årige Tony spårlöst försvann. Han sågs senast på kungsportsavenyn kl 02.20 natten mellan tisdag och onsdag förra veckan. Förtvivlade anhöriga söker natt och dag med hjälp av allmänheten...

Ljuset sänker sig ännu en gång över Göteborg och Tony är fortfarande inte funnen.
Mina tankar finns hos Tony och hans anhöriga!






Kommentarer
Anonym

oerhört sorgligt!

2011-03-29 @ 22:08:15
Gerd

Oh ja!

Jag hoppas så innerligt att grabben kommer till rätta välbehållen! Fint av dig att skriva så om honom.

2011-03-30 @ 20:15:38
alice

det är så himla ofattbart! Det är så skrämmande att vi i Sverige kan trolla bort en människa så totalt. Jag hoppas han mår bra.

2011-04-10 @ 23:03:10 | http://alicebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback